Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Perrokai schreef:He bedankt Sarosxx ! Ik denk dat het hier dan ook bijna allemaal rogge is maar dat is helemaal geel zeg maar en het wordt ook al geoogst. Mais staat nu heel hoog, maar ik denk dat het bij mij niet veel uitmaakt omdat ik nu eenmaal precies aan de rand in het bos zit. Aan vier kanten bomen dus.
Vandaag was het hier ook minder vanwege de wind denk ik, de paarden stonden dan ook lekker op de wei en renden niet richting stal. Zo'n vier a vijf per paard evengoed nog. Ik hoop niet dat het nog erger wordt trouwens. Maar we gaan toch wat meer maatregelen nemen m.b.t. tot de stallen en de ingangen. Die worden kleinergemaakt en ook zo dat ze allemaal op stal gezet kunnen worden indien nodig. En dat alleen voor de dazen.......want ze willen normaal gesproken helemaal niet binnen staan. Maar aan weer een volle kruiwagen mest uit de inloopstal kan ik weer opmaken dat ze er toch nog genoeg zijn evengoed.
Dinopino schreef:Branki mag ik even je adres dan geef ik de dazen hier effe een adreswijziging door
Dinopino schreef:geen probleem. Type wel als adres in Heel Nederland
Perrokai schreef:Waar ligt Harfsen ? In drenthe ???![]()
Dinopino, je hebt toch geen bordjes neergezet he richting Branki ?