Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:Ex word deze winter misschien ook geschoren. Ik denk niet dat het voor het eerst is voor hem, de DA dacht nl ook dat ie al eerder geschoren was (door zijn vacht)
Maar voor ons is ht dus de eerste keer.
Als ik het goed lees hoeft hij dus geen deken met hals?

tadita schreef:Ik heb een appaloosa met een dichte dikke vacht en een shet, ik wil een scheerapparaat kopen zodat ik hem zelf kan scheren.
Geef eens een advies welke ik het beste kan kopen.
Niet dat ik er straks er een heb die niet door de dikke vacht van een shetlander komt.

{vorige pagina} 
ladylay schreef:helemaal niemand die mij vraag kan beantwoorden ?{vorige pagina}

miriamrocky schreef:mij is vertelt als je sedasan of tranquigel dat je juis tgeen hoi of kuil moet voeren om dat ze toch suf zijn ?? ja weet he tniet hoo rheb het spul gelukiog niet nodig gehad
Barbie1986 schreef:Nee zo bedoel ik het ook niet, ik wil of dat middel geven, of hooi! Maar geen combi...
Ik vraag me af of het echt nodig is om dr te verdoven, want liever doe ik het niet.
Barbie1986 schreef:Daarom lijkt het mij ook slim om te doen, anders heeft ze meteen een slechte ervaring met scheren.
Waar heb je dat spul gehaald en hoe duur was t?
Barbie1986 schreef:Mijn hafje wordt vrijdag voor het eerst geschoren (ik weet niet of het de eeste keer is in haar leven of niet, maar wel de eerste keer sinds ze van mij is). Nu wil ik haar graag een spulletje geven om haar een beetje relaxed te krijgen. Want ik denk dat ze vooral bij haar hoofd erg klierig gaat doen en daar heb ik echt geen zin in. Ze houdt nl ook niet van borstelen op haar hoofd...
Is het slim om haar een rustmakend middel te geven en welk middel moet ik dan kopen? Ook handig om te weten: waar kan ik het kopen?
Of is het misschien ook een oplossing om met haar hoofd te beginnen zodat dat gedaan is voordat ze het beu is?
Help!