Donna_ schreef:Simongek; stalbandages vanwege warmteverlies via de benen? Heb je daar toevallig een foto van, hoe je 'm ingepakt had staan? Ben ik wel nieuwsgierig naar!
niet de beste foto maar hij stond te eten en het was al super donker.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Mijn paardenbeest is gisteren van 100+100 naar een dikke 300 grams deken weer gegaan. Had ze al onder gestaan, maar was toch maar terug gegaan omdat ze het toen wat te warm had. Paard staat van 9 tot 22:00 buiten nog steeds (of het moet rotweer zijn, dan komt ze eind van de middag al binnen)
Bandages tegen warmte verlies, nooit aan gedaan verder. Doe je dat als hij zijn lichaam niet meer warm kan houden, of je zijn benen echt te ijsklonterig vind? Ben wel nieuwsgierig![]()
Ik had overigens met de jaarwisseliung ook de 100+100 op, maar even vergeten dat alles binnen kwam (= warmer), deuren wat dichter voor een tijdje, en ze een beetje opgefokt konden raken. Dat was toen wel te warm geworden die nacht
simongek schreef:simon was vrijdagavond niet echt warm maar hij heeft al 2 x 300 gram met een 200 erover dus eigenlijk 800 gram op. is wel net donderdag super kort
geschoren. Omdat ik er niet meer op wou doen heb ik hem toen in de stalbandages gezet. vanochtend voelde hij weer prima. niet heet maar gewoon goed.
na het rijden dus weer in de bandages gezet.