Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Boompje1985 schreef:en wat voor apparaat gebruiken jullie hiervoor een neus trimmer (hahaha) met die van ons heb zo'n brede voor veel gebruik laat maar zeggen en (benen scheren doen wij niet alleen het lijf), daar lukt het echt niet mee!!! misschien toch maar een kleine erbij halen dan......en dan ga ik voor het figuurtje hoef ijzer!!!(lekker orgineel pffff)
Wamelseweg schreef:Wat ik me afvraag;
Bij sommige vormpjes kun je aan het haar erom heen heel goed zien dat het met een kleine tondeuse is gedaan, omdat de haren daar korter zijn.
Bij sommige paarden zie ik de meest mooie creaties, maar daar zijn de haren overal even kort... HOE KAN DAT?
Want bijvoobeeld zo'n sectolinding maakt alles toch veel korter dan je gewone grote scheerapparaat?
MelanieB schreef:Wamelseweg schreef:Wat ik me afvraag;
Bij sommige vormpjes kun je aan het haar erom heen heel goed zien dat het met een kleine tondeuse is gedaan, omdat de haren daar korter zijn.
Bij sommige paarden zie ik de meest mooie creaties, maar daar zijn de haren overal even kort... HOE KAN DAT?
Want bijvoobeeld zo'n sectolinding maakt alles toch veel korter dan je gewone grote scheerapparaat?
De stand instellen, of gewoon met de grote scheren
Wamelseweg schreef:Hoe kan ik zo'n klavertje vier met een grote doen? Dan heeft ie geen steeltjes meer denk ik