Nann__ schreef:wortelsussie schreef:Willen jullie mee kijken? Ik weet het echt niet!!
Had een 190 gekocht maar vind de billen ervan te bloot, rond de hals zit het super en niet te lang.
198 vandaag binnen gekregen. Bij de billen super, hals wel wat wijder en best wat langer.
190
[ [url=m/Em3A5G.jpg]Afbeelding[/url] ]
198
[ [url=m/irKdIT.jpg]Afbeelding[/url] ]
198
[ [url=m/NfkXdM.jpg]Afbeelding[/url] ]
190
[ [url=m/azPaL1.jpg]Afbeelding[/url] ]
198
[ [url=m/fMiZ3N.jpg]Afbeelding[/url] ]
190
[ [url=m/pZyWzH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het heel lastig te beoordelen op deze foto's. Eerlijk gezegd lijkt mij de 190 te strak. Niet bij z'n boeg maar de foto waar hij helemaal op staat. Lastig dat je paard er net tussen in zit. Horseware heeft natuurlijk ook andere maten. Welke maat heeft je paard normaal?
Ik kan je ook niet helpen met een ander merk deken want ik heb zelf ook altijd horseware dekens en wil niks anders meer.
Ze heeft bij hh 195, maar dit jaar zag je opeens heel veel blote billen... vandaar een nieuwe deken. bucas heeft ze van de zelfde lijn 190 en 198 welke beide goed passen.. 198 net ietsjes te groot maar past wel super verder. Rhino 190 had ze ook blote billen die dus weg gedaan.
Zit te twijfelen om ze allebei maar terug te sturen. Of hou toch de 198... ik weet het niet!
Wat wel de bedoeling is dat als het regent de hals erop te zetten. Dan is de keus voor 198 wel makkelijker denk ik?