overdag dan he, en nu trouwens is de zon nog ver te zoeken.
Roosyes
Geplaatst: 18-10-14 10:08
Ik twijfel (ga een nachtje weg) bucas fleece gevoerd op en vannacht buiten laten of geen deken op en binnen laten zetten. Had ik ze nou maar weekend later geschoren .
Het is hier gewoon fris buiten geen zon te bekennen.
leviria
Geplaatst: 18-10-14 10:13
Hier is het op het moment bewolkt en maar 14 graden. Dus mijn geschoren paard staat nog lekker onder zn 200 gr deken
Heb besloten dat ze hier beide onder 100 gram blijven. De oudste zo wie zo, en de jongste is nu alweer voor de 2e keer aan het hoesten. Dus even warm ingepakt houden.
skaay
Geplaatst: 18-10-14 11:03
Hier is het ook best fris, degene die geschoren zijn hier staan ook gewoon onder een 150 grams.
Hier alles onder ongevoerde regendeken. Ook mijn geschoren pony.
Nouvel
Geplaatst: 18-10-14 18:49
Jee gewoon zomer zeg! Vanmiddag hier ook ruim 20 graden, paarden zonder dekens buiten, in t-shirtje gereden, bizar gewoon, maar wel even genieten nog voor het echt herfst wordt!
vanavond even kijken of ik er een dekentje op gooi of ze bloot moet laten
Vandaag en morgen zonder deken. Is hier behoorlijk warm.
Sardis
Geplaatst: 18-10-14 19:33
Vandaag stond de mijne (geschoren, maar wel al weer wat haar dat is aangegroeid), te zweten zonder deken, dus heb 'm lekker dekenloos gelaten voor de nacht.
Hier nog altijd geschoren met een katoenen zomerdeken =) Vandaag wel een paard van stalgenoot geschoren, hadden ze eerst 150grams opgelegd, deze heb ik afgedaan en heeft de eigenaresse een regendeken met fleece opgedaan.
Vanmorgen/vanmiddag tot 13.00uur nog zo koud en 16 graden dus wist niet wat te doen en 0 gram opgelaten maar om 15.00 uur vanmiddag spijt, in eens 23 graden....en nu nog steeds niet koud. Word gek van die dekens!! Volgend jaar moet hij gewoon zonder hihi (als het lukt natuurlijk). Zelf regelen heeft mijn voorkeur, andere paard zonder deken had het ook zeker niet fijn maar daar hoef ik niet bij na te denken. Bij het deken paard voel ik me verantwoordelijk....