Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mavantos schreef:Hebben jullie die horseware met die giga loopsplits al wel eens geprobeerd?
Edit: de Rambo Optimo
MyWishMax schreef:Alleen altijd zonde dat ze die domme sluitingen erop zetten bij die 1e en 3e. Ik heb werkelijk nog nooit een paard of pony gehad (of bij stalgenoten gezien) waar dat mooi bleef zitten.
Celebi schreef:Zou even je hand onder de deken steken bij de schoft om te voelen hoeveel druk daar komt tijdens het eten van de grond. Ziet er nogal strak uit en als dat zo is dan kan dat hele lelijke wondjes gaan geven weet ik uit ervaring..
SansaS schreef:MarjanB schreef:Maar neem aan 1 maat en geen twee
Bij een big neck wordt de hele deken groter door de grotere halsopening. Hij ligt nu zo strak en ver naar voren omdat er geen ruimte is.
Als je de deken jn big neck neemt verwacht ik inderdaad je wel 2 maten kleine mag.
MyWishMax schreef:Celebi schreef:Zou even je hand onder de deken steken bij de schoft om te voelen hoeveel druk daar komt tijdens het eten van de grond. Ziet er nogal strak uit en als dat zo is dan kan dat hele lelijke wondjes gaan geven weet ik uit ervaring..
En dat wordt erger doordat de deken te groot is.
Polar schreef:Piekosjj, ik heb de gewone Comfitech wel gepast, die zat niet goed bij haar.
Die prijs...Ik ga het overwegen.
Te ver achter op de schoft heeft eerder wel voor wondjes gezorgd, dus ik ben er wel wat huiverig voor.
Ik denk toch niet dat die Comfitech dit probleem gaat oplossen als ik deze foto zie.
Dan hadden de loopsplitten verder door moeten lopen, maar het idee is wel goed.
[ Afbeelding ]
SansaS schreef:Je ziet wel de deken echt aan de schoft hangt wat gebeurt bij een te grote deken. Daar zal je vrees ik op den duur lelijke schuurplekken van krijgen. Ik zou hem dus zeker een maat kleiner doen maar best kans op die dan voor te hoogn sluit weer als de halsopening niet naar achter getrokken wordt.