Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekV schreef:Ik vind 2 outdoordekens over elkaar ook niks, ik doe zelf ook geen 2 jassen aan
Nouvel schreef:Het is geen gezeur hoor, als je eenmaal een goede set bij elkaar hebt verzameld ben je de komende jaren klaar en kun je alle kanten op
Duhelo schreef:ik twijfel nu weer, ik heb een aantal jaar de smartex bucas extra liggen, gebruikte ik toen mijn paard geschoren was. Nu worden ze niet geschoren, maar mijn oudste trekt het niet meer in de koude, dus die gaat morgen onder een 200 grams.
Ik ging eigenlijk de bucas verkopen, voor mijn jongste is die te klein, en voor de oudste te warm dacht ik, tot ik nog even keek en de deken zou geschikt zijn van -20 tot + 10 zonder problemen. Telt dit voor geschoren paarden, of ook voor ongeschoren paarden? Paard had het vorige week bij 13 graden met ongevoerd dekentje te warm, want ze voelde klam/zweterig eronder. Nu koelt het wel goed af.
nu heeft ze een regendeken van bucas op, en ik ben eigenlijk wel erg tevreden over de pasvorm. Anderszijds heb ik momenteel 2 200 grams dekens liggen (waarvan 1 nieuwe), een 300 grams, en ook nog een staldeken. dan is het misschien fijner om de bucas netjes te houden en te verkopen? (een paar maand gebruikt, daarna netjes gewassen)
Koper schreef:Duhelo dat vraag ik me dus ook af (geschoren/ongeschoren). En daarnaast vooral of het die temperaturen is met een zonnetje of met zulke vieze waterkou als vandaag.
Moniek waarom zou hij niks opbrengen? Het is een Bucas. Tweedehands prutdekens brengen niks op.