Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polar schreef:Zou jij de Premier Equine niet kunnen passen? Jouw paardje ziet er ook uit alsof het daar wel goed op zou liggen.
MyWishMax schreef:Ik moet met de temperaturen die worden verwacht dan inderdaad liners erbij gaan kopen en dan blijft er nog minder ruimte over op de schouder.Heb je nog 1 redelijke deken? Of niet? En kan je de gok nemen met deze? Of moet je dan meteen die liners erbij kopen?
Miriam91 schreef:Weet iemand of er iets veranderd is in de Rhino wugs?
Ik heb een lite waar 100 gram in staat en een lite waar niks meer in staat. Kan me niet voorstellen dat ik 2 dezelfde dekens heb maar kan nu online alleen nog de lite in 100 grams vinden. Kan het zijn dat Rhino vroeger ook een 0 of 50 grams wug had?
Polar schreef:Ah ja, dan is dat ook geen optie inderdaad.
En zou heel fijn zijn als we de dekens eerst goed konden testen ja!MyWishMax schreef:Ik moet met de temperaturen die worden verwacht dan inderdaad liners erbij gaan kopen en dan blijft er nog minder ruimte over op de schouder.Heb je nog 1 redelijke deken? Of niet? En kan je de gok nemen met deze? Of moet je dan meteen die liners erbij kopen?
De LeMieux heeft de juiste loopsplitten, maar die ligt naar mijn idee te ver achter op de schoft.