Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xsjoukjex schreef:Ik heb een vraagje. Zou je een Horseware liner ook kunnen bevestigen aan een bucas deken? Heeft hier iemand ervaringen mee?
wortelsussie schreef:xsjoukjex schreef:Ik heb een vraagje. Zou je een Horseware liner ook kunnen bevestigen aan een bucas deken? Heeft hier iemand ervaringen mee?
Ja ervaring mee. Advies: zeker niet doen! Mijn deken is er door beschadigd... ik heb t dan over een bucas waar de hals met klittenband aan de buitenkant vast maakt. Doordat de ruwe kant aan de binnenkant van de deken zit/schuurt gaat het kapot.
Wel gebruik ik de liner er gewoon onder en maak m alleen bij de bilriemen achter vast. Gaat prima schuif niet!
Zo gebruik ik mijn Horseware liners onder al mijn dekens, Rhino, Bucas, Amigo, Shires en zelfs Pagony. Als je ze niet vast maakt bij het achterwerk gaat de achterkant van de liner schuiven, maar de voorkant blijft netjes liggen.
Je kan het zo duur maken als je wil. Maar dekenmateriaal in 2 of 3 diktes vind ik voor een gezond paard het zelfde als animalintex of wondzalf: je hoopt dat je het nooit nodig hebt maar op het moment dat je het wel nodig hebt wil ik dat het voor het grijpen ligt.