Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Ik heb voor een variant op 6 gekozen en wel benen eruit gedaan. Rij de hele winter zo veel mogelijk buiten in de bak ook in wind regen en vieze kou. Eerder schoor ik ook helemaal kaal! Maar vind het toch een minder fijn idee mijn paard was ook altijd mega ril op vieze dagen ermee.
[ [url=m/UtOdyp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i1WDw0.jpg]Afbeelding[/url] ]
lianne304 schreef:Helmaal hopeloos ben ik!!
Al mijn mesjee laten slijpen bij macrovet.
Me halfinger feitloos zo geschoren geen problemem mee.
Nu met mijn arabier heek dram 1 kant is half om half geschoren bij het schouder scheert die niet en bij de billen scheert hij niet gedeeltes bij de buij wil die niet scheren.
Wie heeft de oplossing![]()
Hij s eergisteten helemaal gewassen en heeft allen maar onder deken gestaan
kaatje77 schreef:lianne304 schreef:Helmaal hopeloos ben ik!!
Al mijn mesjee laten slijpen bij macrovet.
Me halfinger feitloos zo geschoren geen problemem mee.
Nu met mijn arabier heek dram 1 kant is half om half geschoren bij het schouder scheert die niet en bij de billen scheert hij niet gedeeltes bij de buij wil die niet scheren.
Wie heeft de oplossing![]()
Hij s eergisteten helemaal gewassen en heeft allen maar onder deken gestaan
Ik neem aan dat je de messen er een keer af hebt gehaald en de stelschroef een halve slag strakker en dat dat geen resultaten heeft opgeleverd.
Toch maar even contact opnemen met Macrovet wat hij ervan zeggen?
Normaal gesproken kun je er wel 5 doen als het er niet meer zijn met 1 setje messen.
Hier overigens de laatste setjes messen stomp na 3 paarden, dus de ideale slijper ook nog niet gevonden. Ga op aanraden van een bokker wederom een nieuwe uitproberen. Ben benieuwd.
Heb zo'n 20 setjes liggen die geslepen moeten worden