Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:Misschien kun je dan van de XL hals een maat kleiner nemen dan dat de tabel aangeeft.
De hals is wel echt breder
MyWishMax schreef:Als er helemaal geen schuilmogelijkheden zijn zou ik deken niet meteen afschrijven, eigenlijk. Liever dan een deken en wel buiten blijven.
Maar verkouden worden ze van virus en dat andere paard kan wel contact gehad hebben met kuddegenoot van die van jou of 1 van de mensen die eerst bij andere paard is geweest.
Maar het koud hebben of niet genoeg kunnen rusten, maar ook ruien en allerlei andere zaken zorgen ervoor dat de weerstand lager wordt en ze dus sneller een virus op kunnen pikken
Celebi schreef:Die vierkante rubberen blokjes werken als een trein op die stay dry stof.
Monody schreef:Ik zie dat Equitheme een onderdeken heeft van 50 gram. Mijn regendeken is echter van horseware en heeft maat 115-168. Nu is deze onderdeken van horseware te koop in 120-168. Zou die passen onder mijn regendeken?
prugelpiet schreef:Die deken zit rond de borst ook echt niet lekker. Dat gaat trekken en schuren langs alle kanten. Een andere maat gaat daar geen verschil in maken, deze deken is gewoon niet het goede model.
prugelpiet schreef:Welk merk is dit? Wellicht past een ander merk wel gewoon. Ik dacht dat Weatherbeeta ook veel leuke printjes had. Epplejeck ook wel eens.
En, het is geen kek printje, maar wellicht vind je hem wel leuk; https://hypostore.nl/amigo-hero-600d-pl ... gIqkfD_BwE
MyWishMax schreef:Zeker niet te kort. Ik vind het wrl eruit zien alsof het trekt aan de voorkant. Dat de loopsplitten eigenlijk niet werken of niet op de goede plek zitten. En ik zou daar met zo'n gevoelig paard bang zijn voor weer schuurplekken.