Gisteravond was ik uit eten geweest en ging voor het naar binnen gaan nog even bij mijn paardje kijken. Deed het licht aan en zag mijn paard voor mijn voeten liggen (paard heeft een uitloop stal). Hij lag er zo lekker bij, dat ik er even bij ben gaan zitten. Heb toen de regendeken maar eraf gelaten, dus afgelopen nacht mocht hij nu weer voor het eerst weer bloot doorbrengen.
Mijn shet (paar dagen geleden geschoren) staat overdag zonder deken en 's nachts met regendeken en een fleecedeken.
Bravura
Geplaatst: 25-03-12 01:59
Hier vandaag 1 met cushing geschoren. Staat nu onder 200 gram. Had een enorme vacht. Verder 1 de staart gewassen en nog 1 staart en manen gewassen. Die staan sinds afgelopen week zonder dek. Manen en staart weer wit ipv grijs.
simongek
Geplaatst: 25-03-12 09:05
Mijn paard is ook helemaal grijs nu van het rollen zonder deken. Zijn staart is grijs ipv zwart.
Hij staat nu vanaf het einde van de ochtend met ongevoerde regendeken en s nachts met zijn winterdeken.
Ik doe nu sinds maandag om 10 uur s'ochtends de regendeken af en om 8 uur s'avonds weer op. Zolang het niet warmer wordt blijft de 0 grams er s'nachts op, bij wat koeler weer ook overdag.
mijne heeft nu weer zijn regendeken met fleecevoering op, het wordt vanacht 2 tot 4 grade hoorde ik op de radio. ik heb hem snachts niet buitenstaan maar dat zal ook nooit gebeuren
Hihi hier gaat dat ook nooit gebeuren! Al te veel meegemaakt dat mensen s'nachts rottigheid uithaalden bij de wei waar de paarden in stonden. Krijg je ook wel als je in de randstad woont denk ik.
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik