Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__elise__ schreef:Heeft iemand tips voor een mooie, dikke fleecedeken met hals die betaalbaar is?
Sjafrane schreef:Onder wat voor zweetdeken is je paard nou snel droog. Wol, fleece, of een cooler. Mijn zit op het randje kwa haar. Maar ik hebt dit jaar niet zoveel zin in scheren. Ik rij alleen recreatief of doe lange lijnen.
Yvank_ schreef:Het begint er al mee dat het 2 compleet verschillende halsaansluitingen zijn.
De deken met de rechthoekjes heeft een hals nodig met 4 bevestigingen en de andere deken met drie,
De epplejeck tolga hals past bij de tolga dekens ik heb even gekeken die heeft een aansluiting met driehoekjes dus wellicht dat die wel past op die deken.
Het rindal halsstuk heeft ook die aansluiting dus die zou ook kunnen passen.
Voor je andere deken is geen epplejeck hals zo te zien.
liekec schreef:Ik twijfel nog een beetje over mijn Epplejeck hals, ben bang dat ie z'n manen kapot maakt omdat het toch mindere kwaliteit is aan de binnenkant (of niet?). Zat te kijken of er dan een hals was van een beter merk die er dan aan past maar nog niet gevonden..
MoniekV schreef:liekec schreef:Ik twijfel nog een beetje over mijn Epplejeck hals, ben bang dat ie z'n manen kapot maakt omdat het toch mindere kwaliteit is aan de binnenkant (of niet?). Zat te kijken of er dan een hals was van een beter merk die er dan aan past maar nog niet gevonden..
Heeft de hals een gladde binnenvoering?
AaronYve schreef:Ik heb een vraagje over de onderdekens van bucas en horseware.
Passen de onderdekens van Horseware onder een bucas deken? Mijn rhino is kapot gegaan en heb nu een bucas gezien maar is zonde als ik opnieuw liners moet gaan kopen.
liekec schreef:MoniekV schreef:Heeft de hals een gladde binnenvoering?
Er staat nylon binnenvoering wat de vacht glad houdt.. is nylon glad genoeg ook voor de manen?