Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lies schreef:MarjanB schreef:
Ik heb er iets meer af en de buik en benen er ook uit, maar heb op dit moment wel een 200 gram op liggen hoor. Afgelopen nacht zelfs 250
Heb de rug laten staan vanwege een eerdere rugblessure en op advies van de chiropractor.
[ Afbeelding ]
(let niet op het boze hoofd. Merrie)
Piekosjj schreef:Pfff Horseware twijfels :’)
Mijn paard draagt 140 Amigo Mio en regenliner en 130 in de Rambo Protector waarvan iedereen zegt dat ie erg groot valt. Tijd voor een nieuwe deken voor mijn smal gebouwde merrie van bijna 1.70, maar wel met flinke schouders en lage halsaanzet. Zij verdraagt geen dekens met rechte sluiting (voor langdurig gebruik) dus de Amigo Bravo met V sluiting gekocht in maat 140, want ik dacht: de mio zit netjes in 140. Maar nu twijfel ik of de deken toch niet te groot is.. bij de hals zit ‘ie prima, maar hij is best heel lang en de ‘flap’ bij de achterbenen is me toch zo groot dat het helemaal naar voren hangt. Erg bijzonder. Had ook een liner maat 140 meebesteld, maar die vind ik ook erg groot ogen, erg ruim om de hals en valt best wat over de staart heen.
Zou een maat kleiner een optie zijn? Mijn stalgenoot heeft een Hero met rechte sluiting in maat 130 en die kan nogeneens dicht, dus die is echt veels te klein voor haar. Zit er zo’n verschil in Amigo rechte vs v sluiting?
Heb ff een paar super onduidelijke foto’shet was al donker en ga morgen naar de stad dus hopelijk zou ik dan al een maat kleiner kunnen halen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn paard met de protector in 130:
[ Afbeelding ]
Mio 140, die is qua lengte echt perfect, maar voor een hele winter krijgt ze giga schuur/brandplekken van een rechte sluiting. Ook wil ik een hals + liner vast kunnen maken
[ Video ]
Figo88 schreef:Ik heb echt schandalig veel dekens voor mijn ene PREVan de outdoor dekens heb ik een 0 grams, een 100 grams en een 200 grams. En van de liners heb ik dan nog een 100, 200, 300 en 400 grams
![]()
![]()
Het zijn allemaal Rambo's en ik ben er wel echt super tevreden over![]()
Ik merk wel dat de Supreme nog wat ruimer bij de borst en schouders valt dan de Original. Dus jammer dat ze de Supreme niet ook in 100 grams hebben.
Verder staat mijn mannetje nog ongeschoren onder een 0 grams. Van het weekend wordt het kouder en krijgt hij een 100 grams op. En zodra ik weer beter ben en weer kan rijden ga ik hem scheren en krijgt hij dikkere dekens op.