Mijn ruitersportzaak zegt dat een ongeschoren paard tot -10 genoeg heeft aan een 200 grams. Daar staat mijn paard ook onder en ze blijft super mooi in haar vacht! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mijn ruitersportzaak zegt dat een ongeschoren paard tot -10 genoeg heeft aan een 200 grams. Daar staat mijn paard ook onder en ze blijft super mooi in haar vacht! saaraah schreef:Wauw ik schrik wel van de hoeveelheden grams die sommige mensen erop leggenMijn ruitersportzaak zegt dat een ongeschoren paard tot -10 genoeg heeft aan een 200 grams. Daar staat mijn paard ook onder en ze blijft super mooi in haar vacht!
saaraah schreef:Wauw ik schrik wel van de hoeveelheden grams die sommige mensen erop leggenMijn ruitersportzaak zegt dat een ongeschoren paard tot -10 genoeg heeft aan een 200 grams. Daar staat mijn paard ook onder en ze blijft super mooi in haar vacht!
Duhelo schreef:100 grams, ze heeft warm genoeg en met meer dekens krijgt ze schuurplekken
Sammie schreef:Duhelo schreef:100 grams, ze heeft warm genoeg en met meer dekens krijgt ze schuurplekken
Datligt volgens mij niet aan het aantal dekens, maar aan het soort dekens