Hai, heb even niets over m'n bal te melden buiten het feit dat hij steeds slapper wordt
want de dazen zijn door het slechte weer verstopt
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want de dazen zijn door het slechte weer verstopt
!
wil het graag maken maar je hebt die boei ( die zwarte van 65 cm ) en dan?? kan iemand het even stap voor stap uitleggen ??
snap er niks van 

Dus maar weer overdag naar binnen en s'nachts naar buiten.....
DubbelDun schreef:Volgens mij zijn ze niet in winkels te koop, maar alleen via de webiste van de makers.
! Nu hoef ik me niet meer zorgen te maken dat ze gaan jagen ed!
, dan hebben we er het minst last van. Leuk is anders .... maar ja ... Evelienepien schreef:Yep, hier ook volop aanwezig maar ik moet wel zeggen dat sinds we de paarden allebei een jurk hebben aangetrokken in de wei; ik me wel een stuk geruster voel! Nu hoef ik me niet meer zorgen te maken dat ze gaan jagen ed!
Tja, en rijden: iedere keer om uiterlijk half 8 erop, dan hebben we er het minst last van. Leuk is anders .... maar ja ...
Zodra het licht wordt komen die rotbeesten hier al voor de dag runningkawa schreef:helaas zul je nog minstens een week of 6 geduld moeten hebben..
is bij ons nu niet meer mogelijk.
Mijn man vroeg al is er nou niet een plant of boom waar die beesten van weg blijven want dan plant ik heel de plak rond om met die dingen
. Staat een kastanjeboom langs, blijven ze dus ook niet bij weg, muggen trouwens wel zeggen ze.