Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jokonootje schreef:De wereld van graasmaskers is totaal nieuw voor me. Al jaren een paard wat moeilijk aankomt. Nu heb ik afgelopen najaar een pony voor mn dochter gekocht die heel makkelijk te dik wordt.
Dus ik wil er preventief een graasmasker omdoen. Ze staan bij ons op stal 24/7 op vol gras dus ik vind het voorjaar en zomer wel spannend.
Ik zat te denken aan de thinline aangezien ik daar veel goede recensies over lees.
Maar het halster wat erbij hoort is die het geld waard?
Daarnaast ik zie jullie bontjes gebruiken ik ben altijd wat terughoudend geweest met bontjes omdat als het regent dat wel lang nat blijft.
Hoe doen jullie dat met de 24/7 buiten paarden?
Fayyah19 schreef:Ik ben nog steeds heel tevreden over het Thinline masker. Mijn merrie krijgt ‘m op zodra het weideseizoen begint. Lang en kort gras is geen probleem. Ik gebruik het Horseware field safe masker icm met een simpel neusbontje van BR. Ze staat er 24/7 mee buiten.
Oskarrino schreef:Ik vind het Thinline halster de grootste flop ever. Het kopstuk rekt snel uit waardoor meneer hem hier heel snel af weet te gooien. Nu is hij compleet verschimmeld in de kast, terwijl de rest van m’n leer prima is. Ik heb gewoon een simpel veiligheidshalster met klittenbandsluiting. Die blijft tenminste zitten
Jokonootje schreef:Ik zat te denken aan de thinline aangezien ik daar veel goede recensies over lees.
Maar het halster wat erbij hoort is die het geld waard? Daarnaast ik zie jullie bontjes gebruiken ik ben altijd wat terughoudend geweest met bontjes omdat als het regent dat wel lang nat blijft.
Hoe doen jullie dat met de 24/7 buiten paarden?
.chery schreef:Ik zit te twijfelen tussen graasmaskers. As das pferd im blick of de thinliner.