IngridM schreef:Er zijn weer wat dekens in de aanbieding bij de paardendrogist nu, kortingen variëren.
Sssssst... Nu moet ik weer kijken terwijl ik al genoeg dekens heb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carolina1278 schreef:mmm hier nog steeds niet geslaagd bij mijn zoektocht naar losse rechthoekige metalen gespen voor het aanpassen van mijn oudere dekens naar het liner systeem.. zijn bijna nergens te vinden voor een normale prijs.. iemand nog tips? (bouwmarkten en stoffenwinkels al gehad, internet wel te krijgen maar voor megaprijzen van 3 euro / stuk)
carolina1278 schreef:Nouvel schreef:kun je niet informeren bij winkels die horseware verkopen?
misschien kunnen die ze los bestellen bij horseware.
ja ben ik nu inderdaad mee bezig, maar dacht misschien heeft iemand het al eens ergens gekocht..
carolina1278 schreef:Ja maar die vind ik eigenlijk al te duur.. zijn 1,25 / stuk en heb er 18 nodig.. ik heb de rechthoekjes voor 60 / 70 cent / stuk gezien.. maar is gewoon zo irri dat je die nergens normaal kunt kopen zonder er gelijk 100 af te nemen..
IngridM schreef:Hier een shet eigenaar, zijn er nieuwe dekens? Ik wil alleen Rhino of Rambo (Rambo heeft nu nog niets voor ukkies)
Waar waar waar?![]()
![]()
Hmmm Zo te zien alleen maar Amigo's
smurffie schreef:IngridM schreef:Hier een shet eigenaar, zijn er nieuwe dekens? Ik wil alleen Rhino of Rambo (Rambo heeft nu nog niets voor ukkies)
Waar waar waar?![]()
![]()
Hmmm Zo te zien alleen maar Amigo's
Mijn uk van 93 cm heeft lengte maat 110nodig maar dan komt hij wel tot over zijn knie'tjes hihi