Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
" en dan dat draaiende paard erbij door de camera.... en die vliegen afbeeldingen idd
....en die oranje strepen die je amper ziet staan doen het contrast-verhaal ook wel een beetje teniet 
8nnemiek schreef:Mijn slachtoffer:
[ Afbeelding ]![]()
Maar het lijkt te werken! Toen ik aankwam zat hij zoals altijd onder de dazen, ik heb er zeker 6 vanaf geslagen.. en toen ik klaar was heb ik er niet een meer gezien![]()
Wel op t andere paard trouwens, die er normaal veel minder last van heeft..
Mizsz_Kitty schreef:Hoelang blijven die strepen zitten goyha, en wat voor stiften zijn het precies?
Plus het hele huis stinkt nu naar azijn.
Mizsz_Kitty schreef:Maar met een rit zouden ze dus wel moeten blijven zitten? Wat voor stiften zijn het?

gohya schreef:Mizsz_Kitty schreef:Maar met een rit zouden ze dus wel moeten blijven zitten? Wat voor stiften zijn het?
Het zijn Vee Merkstiften.Ze lijken op zo'n Pritt Plakstift maar dan is het geen lijm natuurlijk maar er zit een kleurtje in.
capopjekop Helpt dat mengseltje wel? het houd zeker ook vliegen weg als er citroen in zit.
Terwijl het echt flink stonk.
vanmiddag bij mijn opa langs geweest.. En toen hadden we het over mijn zebra-paarden.. Toen zeiden ze dat ze het ook op de regionale zender hadden gezien (tv limburg of L1 denk ik), een paard met paarse strepen