Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IlsjePilsje schreef:Ik rij nog wel gewoon buiten, de paardjes zijn ijzerloos. Verder wandelen we veel met ze en mogen ze op het land even rennen (helaas kunnen ze er niet de hele dag op, want in deze periode komen ze door het hek heen als ik wegga - lang leve het jagen hier in de regio). Verder doen we "zoek de wortel/appel" in de sneeuw, waar ze een paar uurtjes mee bezig zijn. Lekker veel hooi en ze hebben zowiezo 24/7 een paddock tot hun beschikking
IlsjePilsje schreef:Verder doen we "zoek de wortel/appel" in de sneeuw, waar ze een paar uurtjes mee bezig zijn.
jamiroquai schreef:Ik heb dezelfde vraag als Wuswa. Volgens mij let hij er niet eens op. Of je moet een stukje bak op wei afzetten. Ik vind het wel een leuk idee. Ik hoorde ook wat over berkentakken, of beukentakken? Weet iemand daar iets van?
Bij ons staan de paarden elke dag buiten, maar Bowie is toch wel fris dan, hoor. Maar hij geniet er ook van, dus het is wel leuk. Hij gaat er niet vandoor of zo, hij geniet er echt van.
luxket schreef:san kunnen die van jou niet in de wei? die van ons staan ook gewoon in de bak, onderlaag is wel bevroren en ijs, maar met het sneeuw erover heen gaat het goed.. ze weten zelf erg goed wat er wel en niet kan