Ik denk dat ik sterretjes over de kont ga nemen of klavertjes vier
Calimero_
Geplaatst: 16-10-11 17:11
Livito schreef:
die van mij loopt sinds eergister met een hartje op zn kont ! vorig jaar op zn rechterbil , nu links wou eerst eigenlijk een playboy maar dat is wel erg lastig scheren
Playboy bunny is wel te doen hoor. Heb ik vorig jaar bij een pony van een vriendin geschoren:
ahhhh... wat leuk allemaal ik vind een pbb niet egt mooi en ook een beetje ordinair haha dat strand is te gek ik zou persoonlijk ook voor en klavertje4 of een heleboel sterretjes of een lijf vol stippen
Ik zat zelf ook al weer een beetje na te denken om een figuurtje in te scheren... En ik kwam dit jaar op het idee om.... Een aan knop te scheren hahaha het leek me wel wat x) helaas moet ik even wachten tot de tondeuse weer gemaakt is :c
Mijn paard word dit jaar gevleugeld en met een grote spin op haar bil voor de halloweenshow. Daarna gaat ze kaal. Over een paar dagen beginnen aan mijn nieuwe kunstwerk.
CoronaLime
Geplaatst: 19-10-11 22:10
AtleetEmma schreef:
Ik zat zelf ook al weer een beetje na te denken om een figuurtje in te scheren... En ik kwam dit jaar op het idee om.... Een aan knop te scheren hahaha het leek me wel wat x) helaas moet ik even wachten tot de tondeuse weer gemaakt is :c
een aan knop! Die vind ik leuk
liannee001
Geplaatst: 19-10-11 22:16
ik wouw het YING YANG teken op mijn arabo fries scheren.. Alleen sjah... Je doet je ding.. En uiteindelijk maar door scheren. Zucht... Het het toch altijd mooier xD
en wat voor apparaat gebruiken jullie hiervoor een neus trimmer (hahaha) met die van ons heb zo'n brede voor veel gebruik laat maar zeggen en (benen scheren doen wij niet alleen het lijf), daar lukt het echt niet mee!!! misschien toch maar een kleine erbij halen dan......en dan ga ik voor het figuurtje hoef ijzer!!!(lekker orgineel pffff)