Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabische schreef:Mijnes word 1 oktober geschorenheeft nu ook nog geen deken op, zou een 400 grams deken goed zijn voor een fjord die 24/7 buitenstaat of is dat te weinig?
Peelie schreef:ik vind die bonte shet nog dun in zijn vacht. Mijn haflinger heeft al haren van een dikke 3 cm, en ik merk ook aan haar dat het werk haar wat zwaarder af gaat. Misschien dit jaar 2 keer scheren. Zowizo wil ik een eigen apparaat, dus dat word hele even wachten tot eind deze maand, of de maand er op... moet ff kijken... Maar dan kan ik gewoon scheren wanner nodig
Arabische schreef:Mijnes word 1 oktober geschorenheeft nu ook nog geen deken op, zou een 400 grams deken goed zijn voor een fjord die 24/7 buitenstaat of is dat te weinig?
Tancreda4 schreef:Ik twijfel een beetje of ik een andere op moet gaan leggen. Mijne heeftr nu met regen een 0 gram amigo op, maar die regent iets in voor bij de borst bij langdurige regen. Nu heb ik een nieuwe rhino (0 gram) gekocht, de wug met halve hals, met de hoop dat die niet inregend. Maar deze lijkt mij toch wat warmer! En aangezien het opzich nog wel warm is momenteel buiten, mijn paard alleen met regen een dekentje op krijgt, vraag ik mij af of ik daar nu wel al mee moet gaan beginnen of dat het nog te warm is.... Kan iemand mij hiermee helpen?