Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
(ongeschoren)
Lag op een paardje van 1.62m ofzo, geen breed paard, maar toch. Bleek een 175 te zijn. Dus eens op [***] gegooid (heeft 185) en die paste super netjes! Daarna ook eens op [***] (heeft kleine 175/grote 165) maar die verzoop er compleet in
Ben nu zelfs aan het twijfelen of 165 niet te groot gaat zijn ... SBravour schreef:Wat hebben jullie paarden op? Mijn pony is zojuist helemaal geschoren, en heeft nu 100 gram zonder hals op. Hij voelde hier maar nét warm onder. Snachts op stal. Vanaf morgen wordt het volgensmij weer kouder en bewolkter? Zal ik dan morgen 200 gram met hals op doen?

Was ook gewoon even voor het beeld. Bij [***] leek het echt prima te liggen, zou ik zo een 175 voor durven kopen (maar heeft dus normaal gezien 185) maar bij [***] kwam de staartflap tot aan z'n spronggewricht .. dat was echt een kleed ipv een deken. Dus sowieso een maat kleiner, maar twijfel daar ook over, kon het niet zo goed inschatten in het halfdonker

Bralindy schreef:Hallo allemaal,
Ik zoek dekens voor mijn paard met een dikke nek. Ik ben al Bucas tegen gekomen maar hoor dat gemixte verhalen over. Kunnen jullie mij ook nog wat anders aanraden? Want ik vind heel weinig op het internet :/
Bralindy schreef:Hallo allemaal,
Ik zoek dekens voor mijn paard met een dikke nek. Ik ben al Bucas tegen gekomen maar hoor dat gemixte verhalen over. Kunnen jullie mij ook nog wat anders aanraden? Want ik vind heel weinig op het internet :/