Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SRY schreef:Ben alleen heel erg aan het twijfelen wat ik zaterdag ga op doen als ik haar weer voor de 2e keer heb geschoren![]()
Of de katoenen zomerdeken oplaten want de luikjes zijn nu toch dicht of de 150 grams deken
_Furbie schreef:Hallo!
Even een vraagje. Mijn pony staat altijd 24/7 ongeschoren buiten (met een schuilstal). Afgelopen winter is er toch wel heel erg veel regen gevallen en kreeg ze last van regenschurft. Daarom twijfel ik nu een beetje om voor komende winter een 0 grams regendeken op te doen zodat ze hier niet weer last van gaat krijgen. (En stiekem vind ik een droog paardje ook wel fijn..)
Vanaf wanneer is het het beste om de deken op te doen? Als er echt veel regen komt (dus straks midden in de winter) of gewoon al eerder? En kan ze het ook koud krijgen doordat het een 0 grams is? Ik dacht zelf dat de deken in principe de haren niet overal plat drukt ..
Alvast bedankt
Kyrseltje schreef:Hier het zelfde felicity. Ik ben niet thuis dus kan het zelf niet in de gaten houden, d'r is vanavond wel gecontroleerd hoe warm hij was en het was wat ik hoorde prima, maar als ik hoor wat jullie op hebben twijfel ik toch wel erg..
_Alarm_wlkp schreef:Phoe hier staan ze toch al onder de aantal grammen lees ik.
Hier de 3 paarden voelen aardig warm onder hun regendekens.
Zou ik ook al beginnen met verhogen of gaan ze dan staan puffen?
2 staan er 's nachts buiten en eentje binnen