Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SansaS schreef:Bij jou paard past het hele model niet vind ik en daarom zit die zo.
Jij hebt ook geen idee of de deken anders zit als dit paard gaat grazen. Als een deken goed past gebeurt dat namelijk niet. Mijn dekens zitten ook zo zowel met hoofd omhoog als naar beneden.
Kont uitsteken zo zijn de dekens nou eenmaal bedacht en daar krijgen ze het ook niet koud van. Bij 9 van de 10 paarden waarbij de kont niet uitstekt trekt de deken aan de schoft. Je moet zorgen voor een voorkant die bij de halsaanzet past en niet voor een dan maar te grote deken zodat het paard deken en al mee naar voren kan schuiven om te grazen omdat hij voor eigenlijk te weinig ruimte heeft.
MarloesHJ schreef:Ik heb ook een IJslander met een Rhino deken maar wel een maatje groter en niet de pony variant want die paste niet.
Maar deze deken zou ik zelf net wat te klein vinden.
Wat ik zelf ook wel een fijne deken vind bij mijn IJslander is de Catago.
Bagheera_206 schreef:MarloesHJ schreef:Ik heb ook een IJslander met een Rhino deken maar wel een maatje groter en niet de pony variant want die paste niet.
Maar deze deken zou ik zelf net wat te klein vinden.
Wat ik zelf ook wel een fijne deken vind bij mijn IJslander is de Catago.
Wij hebben de Catago Duo gehad voor een weidegenootje, maar eigenlijk ging die deken niet zo heel erg lang mee.