De singels zijn niet korter naar mijn idee, past i.i.g. goed op mijn grote (dikke drachtige

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SharonIndezz schreef:Ik heb ze op marktplaats gevonden in een partijtje spullen,
De singels zijn niet korter naar mijn idee, past i.i.g. goed op mijn grote (dikke drachtige) merrie, ze draagt nu ook de 6’6 en van de blauwe nieuwe versie had ze ook de 6’6
Petrichor schreef:Wat zouden jullie doen?
Morgen overdag is het niet heel koud dus normaal doe ik een 50 grams Bucas deken om, maar morgen avond word het wel heel koud en wil ik eigenlijk de Amigo van 250 gram erop hebben. Maar ik moet werken dus ik kan niet wisselen, voor welke deken kies ik nu?
mcjv schreef:Wat gaan degene met ongeschoren paarden opleggen voor morgen overdag/nacht? Ik heb mijn paard al 7,5 jaar maar deze winter scheer ik voor het eerst niet vanwege een blessure, dus ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik op moet doen.
mcjv schreef:Misschien een gekke vraag maar ik was benieuwd waarom mensen voor een deken met halve hals kiezen in plaats van geen of juist een hele hals. Heeft dat bepaalde voordelen?
Berdien schreef:Ze is verder ongeschoren? Mijne zou smelten onder een 250 grams dekenZo koud is het toch ook nog niet?
Berdien schreef:Ze is verder ongeschoren? Mijne zou smelten onder een 250 grams dekenZo koud is het toch ook nog niet?