Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaaash schreef:Hai!
Ik had de zoekfunctie al gebruikt maar kon het niet zo goed vinden.
Nu het wat kouder wordt wil ik mijn pony weer een hals op doen, ik heb deze deken van amigo;
https://www.divoza.com/nl/amigo-hero-6- ... GwodeIUEUw
Heel erg fijne deken, die losse hals is ideaal. Maar, haar manen blijven in het klittenband vast zitten en zo breken ze dus af (ze zijn net weer aangegroeid)
Hoe kan ik dit tegen gaan? Eventueel vaste hals onderdeken eronder?
Ze past 190/191 dus ik zoek wel het liefst Amigo of groot vallende 185!
Edit: zou dit een redelijk (e) (goedkope) oplossing zijn? Als ie ook bij het klittenband hoog genoeg is?
https://www.divoza.com/nl/horseware-lin ... GwodbJAPdw
Ik heb al een 150 grams liner, dus zoek wel een dikke!
Mbakker93 schreef:Ik val even in. Kan natuurlijk niet alle pagina's doorlezen![]()
Binnenkort laat ik mijn paard scheren. Wie kan mij vertellen wanneer ik welke deken het beste op kan doen? Qua gram etc.
wortelsussie schreef:Mbakker93 schreef:Ik val even in. Kan natuurlijk niet alle pagina's doorlezen![]()
Binnenkort laat ik mijn paard scheren. Wie kan mij vertellen wanneer ik welke deken het beste op kan doen? Qua gram etc.
Als je paard koud voeld onder zn deken dan moet je warmer opleggen. Voelt je paard heel warm tot klammig dan moet je minder opleggen
Wij kunnen echt niet zeggen je moet morgen 200 op doen en dag erna 100 omdat het 15 graden word. We kennen je paard niet.
Napie schreef:Hoe doen jullie het met de dekens na het werk? Mijn geschoren pony komt ondanks goed uitstappen vochtig terug. Het zweten is vaak wel gestopt en ik droog hem zo goed mogelijk af maar hij gaat dan toch nog vochtig onder zijn deken
Naath86 schreef:Napie schreef:Hoe doen jullie het met de dekens na het werk? Mijn geschoren pony komt ondanks goed uitstappen vochtig terug. Het zweten is vaak wel gestopt en ik droog hem zo goed mogelijk af maar hij gaat dan toch nog vochtig onder zijn deken
Hier doe ik dan toch gewoon de winterdeken erop. Andere optie is er ook niet, dus dan helaas maar zo..
Doen jullie eigenlijk ook meerdere liners over elkaar heen??
Napie schreef:Hoe doen jullie het met de dekens na het werk? Mijn geschoren pony komt ondanks goed uitstappen vochtig terug. Het zweten is vaak wel gestopt en ik droog hem zo goed mogelijk af maar hij gaat dan toch nog vochtig onder zijn deken