Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Snoevie schreef:zo 570 grams he bestaan die dekens?
en zweet je paard daar niet onder?
haan schreef:Zodeju, nu al paarden onder 300 grams dekens?? Mijne staat buiten gewoon onder een 0 grams regendeken en 's nachts op stal gaat de deken af.
tamaramt schreef:Snoevie schreef:zo 570 grams he bestaan die dekens?
en zweet je paard daar niet onder?
tuurlijk niet! jij zweet toch niet onder je 4 seizoenen dekbed??
Mijn paard staat nu al een week onder 300 grams en hij heeft het zelfs nu eerder koud dan warm
en 570 grams zijn van bucas de dikste dekens die ze hebben maar andere merken hebben vaak nog meer grams
tamaramt schreef:ik heb volgens mij niet de rain
ik weet niet meer hoe het model heet( heb de deken al een tijdje en kaartje eraf geknipt) maar de ruitersportzaak waar ik altijd kom zei dat het exact hetzelfde model is als de 570 grams die ik heb maar dan in minder grams( 300 grams dus)
bevestigd een week geleden door de ruiterzaak (die ook mijn dekens wast)
Snoevie schreef:sorry tamaramt ik vroeg het ook alleen maar hoor........maargoed.
ik vind 570 grams in de nederlandse temperaturen erg overdreven,maarja ieder paard is anders he.
(omg,zijn die dekens echt zo zwaar dat je ze er zelf niet opkrijgt?lekker voor je paard)
en je vraagt of ik zweet onder mijn 4 seizoenen dekbed,wat heeft dat er nou mee te maken?
maar als ik nu een dikker dekbed neem,dan zweet ik wel ja,maar je kan mij niet vergelijken met een paard.
en het zonnetje schijnt lekker, wind heeft hij weinig tot niet last van.. bietjuhh schreef:Hallo, de grootste staat nu onder een 350 gok ik, en gaat over naar een 550 gram's deken.
De kleine staat onder een 250 gram's deken nu, we zoeken nog een Waterdicht dekentje die je er zo over heen kan doen maar niet al te duur jullie mischien tip waar je die kan kopen?
bietjuhh schreef:Die deken krijgt die pas op als het gaat vriezen & als het echt vreselijk koud is krijgt die ze wollen Deken er nog is extra onder, maar meestal is dit niet van toepassing.
Thanks Michelle!.