Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sans6 schreef:wij willen m ook zelf maken, maar ik kom er niet helemaal uit hoe dat reservoir gemaakt en bevestigd moet worden.
Iemand die hem al af heeft, die mij een PB (evt met foto of tekening?) kan sturen???
!
!

??
!
. Ja, weer verzetten maar vriendlief heeft vandaag al gezegd dat hij dat niet meer doet vanwege z'n rug
...
hier vat iemand de titel wel letterlijk op. Zie nu visioene hoe bovenstaande posters achter dazen aanrennen en die invangen
Dinopino schreef:hier vat iemand de titel wel letterlijk op. Zie nu visioene hoe bovenstaande posters achter dazen aanrennen en die invangen
! Alleen bij de mijne was vandaag de burka afgezakt en was er dus een opening om te ontsnappen
en toch had ik er ook ong. 10
, goed hé?????
! Mijne is zo zwaar omdat de stang in een oude slijpsteen staat, vandaar die rug
!
, was zeker de bosvariant
. Met hulp van mijn man en een kennis zijn we met ons drieën creatief bezig geweest. Toen de val op zijn plek stond zat er binnen korte tijd al wat dazen in het potje, dus hij werkt

, die van mij is nl. 3 x zo groot als wat ik hier zie (en echte loer) en dan lijkt het natuurlijk net of er niets in zit
!
.
is helemaal schoon en genezen. De uierzalf met teatreeoil opde zomerexceem werkt ook super. Geen wondjes meer geen olifantenhuid en er begint weer haar te groeien.