MarjanB schreef:Weather beeta al geprobeerd? Die zat bij mijn vergelijkbare merrie het beste.
[ Afbeelding ]
En past ook op m’n fjord![]()
[ Afbeelding ]
Welke maat heb jij?

Deze vind ik ook erg interessant voor mijn pony's.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Weather beeta al geprobeerd? Die zat bij mijn vergelijkbare merrie het beste.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Josien_ schreef:MarjanB schreef:Weather beeta al geprobeerd? Die zat bij mijn vergelijkbare merrie het beste.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Welke maat heb jij?![]()
Deze vind ik ook erg interessant voor mijn pony's.
MarjanB schreef:Damelza schreef:
Weather beeta al geprobeerd? Die zat bij mijn vergelijkbare merrie het beste.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Polar schreef:Het mooiste zo zijn wachten tot Black Friday en dan met Early Bird korting van Hypostore.
Dan krijg je 30% korting.
Ik heb deze eventueel op het oog, maar in hoeverre is het verstandig om een paard met een vacht zo dun als een geschoren paard zonder halsdeken bij -10/-20 buiten te laten.
[ Afbeelding ]
Westerntrail schreef:Polar schreef:Het mooiste zo zijn wachten tot Black Friday en dan met Early Bird korting van Hypostore.
Dan krijg je 30% korting.
Ik heb deze eventueel op het oog, maar in hoeverre is het verstandig om een paard met een vacht zo dun als een geschoren paard zonder halsdeken bij -10/-20 buiten te laten.
[ Afbeelding ]
Als het goed is kan je daar een hals bij bestellen. bovendien ik heb deze ook is de Bucas irish turnout 50 gram
Ik heb zojuist deze besteld voor onze noriker
[ Afbeelding ]
Nu heeft ze een bucas freedom op maar zit niet mooi
Dus ben zeer benieuwd, al eens eerder een amigodeken gehad daar jaren mee gedaan
Polar schreef:Hele mooie deken vond ik dat, maar zat hier te strak bij de borst.
Als ik normaal maat 145 ondermaat heb (195 bovenmaat), welke kan ik dan het beste bestellen van Premier Equine?
De lengte van mijn paard is van midden borst tot achterhand punt 197 cm.
Ik zie ook iemand die hem tweedehands verkoopt, een deken van 200 gram en erbij zet dat het eerder 400 gram is, klopt dat?
[ Afbeelding ]