Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyChoice schreef:Geen verschil in Buster en Titan qua pasvorm.
Damelza schreef:Vandaag de gewone Amigo Bravo geprobeerd maar helaas wel echt te strak op de borst. Dan zat de lemieux beter.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Monody schreef:Hoi hoi! Ik kom dit topic even binnenvallen. Ik ga dit jaar mijn pony grotendeels scheren dus zal ook aan de dekens moeten gaan geloven. Ik wil met een liner systeem gaan werken en een ongevoerde regendeken. Mijn pony is breed gebouwd met een flinke borst maar heeft qua dekens wel maat 115-165. Nu twijfel ik tussen de Rhino Turnout Lite Plus en de Rambo Supreme Turnout Lite. Pony staat 24/7 buiten met mogelijkheid tot schuilen maar houdt ook van spelen met z'n maatje. Hij heeft geen wondjes daarvan maar ze willen wel soms dat ruinenspel doen, happen etc. Welke zouden jullie aanraden? Of zijn er nog andere varianten die eventueel passend voor ons kunnen zijn?
Polar schreef:Ik denk dat Damelza de halsopening bedoelt? Die vind ik namelijk erg klein voor het paard op de foto.
Weinig ruimte om naar beneden te gaan met het hoofd.
Bij Bucas heb ik niet het idee dat het trekt, vanwege de U-vorm, die zit echt veel ruimer/losser dan de deken op de foto.
Damelza, heb je een foto van het paard zonder deken?
Door jouw eerdere berichten van de Bucas, twijfel ik nu dus weer enorm om die te bestellen.
xxxmh schreef:Heeft iemand die 50 grams liner van horseware die je kan kopen bij Loesdau? Is het handig om 50 grams te hebben? Ga morgen scheren en heb een regendeken, 100, 200 en 300 grams. En de dry liner maar die is warmer dan 50 grams.
Of die 50 grams liner van equitheme? Onder een horseware amigo deken.
Ninah schreef:Damelza schreef:Vandaag de gewone Amigo Bravo geprobeerd maar helaas wel echt te strak op de borst. Dan zat de lemieux beter.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat bedoel jij met strak op de borst? Ik vind hem best mooi liggen. Maar ik vond die van Le Mieux ook best mooi liggen. Bij die Bucas heb ik het idee dat hij hoog sluit en dat het daarom gaat trekken als ze hun hoofd naar beneden doen om te eten. En misschien heb ik het even gemist, maar een V-sluiting van Horseware is niks voor jou? Ik ben zelf ook aan het verzinnen of ik deze Bravo zal bestellen (100 gram). Bij mij gaat het met de rechte voorsluiting van de Amigo Hero wel goed. V-sluiting gaat ook wel goed. Maar hij heeft wel een lage halsaanzet denk ik en brede schouders. Dus ik vind het ook niet makkelijk.
Polar schreef:Ik denk dat Damelza de halsopening bedoelt? Die vind ik namelijk erg klein voor het paard op de foto.
Bij Bucas heb ik niet het idee dat het trekt, vanwege de U-vorm, die zit echt veel ruimer/losser dan de deken op de foto.
Door jouw eerdere berichten van de Bucas, twijfel ik nu dus weer enorm om die te bestellen.
fransje23 schreef:Polar schreef:Ik denk dat Damelza de halsopening bedoelt? Die vind ik namelijk erg klein voor het paard op de foto.
Dat vind ik ook! Lijkt een soort coltrui zo![]()
Had je de Bucas Irish al geprobeerd?
Of Weatherbeeta of Shires, die zijn vaak voor wat wijder.
Polar schreef:Bedankt, toch nog een hele andere bouw dan de mijne.
Toch bijzonder dat het zo moeilijk kan zijn om een geschikte deken te vinden.
Damelza schreef:Polar schreef:Ik denk dat Damelza de halsopening bedoelt? Die vind ik namelijk erg klein voor het paard op de foto.
Poeh ik heb niet veel losse foto’s
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Damelza schreef:Irish ook nog niet geprobeerd, maar weet niet of die heel anders zal vallen dan de anniversary.
Damelza schreef:Weatherbeeta alleen een 191, die was veels te ruim haha. Maar een een 183 nog niet, maar valt nog wel te bestellen. Zag dat die ook van die loopslitten hebben.
Irish ook nog niet geprobeerd, maar weet niet of die heel anders zal vallen dan de anniversary.