Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bravura schreef:Meld zich ook weer! Oh jee, ja, de dekentijd komt er weer aan...![]()
Weet iemand nog een goede dekenwasserij rondom Apeldoorn? Moet de Bucas AIO gewassen hebben maar ben een beetje huiverig er voor of dat wel goed gaat.
Waar gaan de dekens van Divoza heen? Of wassen ze zelf en zijn jullie tevreden over het wassen daar?
Laatste keer, paar jaar geleden, heb ik de WB's laten wassen bij Kootwijk in de buurt. Ik was er niet echt enthousiast over...
wortelsussie schreef:Nu staat ze nog steeds bloot. Begrijp dat jullie geen wintervacht willen maar 100 gram overdag in de zon 18 graden... Phoe!!! Doe dat zelf maar eens!
Mijne krijgt pas een deken op als ik het zelf echt fris vind worden.
wortelsussie schreef:Nu staat ze nog steeds bloot. Begrijp dat jullie geen wintervacht willen maar 100 gram overdag in de zon 18 graden... Phoe!!! Doe dat zelf maar eens!
Veulen84 schreef:wortelsussie schreef:Nu staat ze nog steeds bloot. Begrijp dat jullie geen wintervacht willen maar 100 gram overdag in de zon 18 graden... Phoe!!! Doe dat zelf maar eens!
Ik kijk naar me paarden. Beide staan in de zelfde wei. 1 met 100 gram, 1 zonder.
De gene met deken heeft sinds vandaag weer regenschurft. Geeft aan dat ze het koud heeft, verliest snel gewicht en wordt dan ook nog is stijf.
Waarom zou ik het er op gokken? Alleen maar omdat ik dat zo graag wil?
Yvank_ schreef:Ik snap persoonlijk ook nooit waarom er op zulke manieren gekort wordt op dekens. Doe dan helemaal geen deken op...
Je gaat zelf toch ook niet van een lakentje door naar de winterdekbedNee daarom werk ik met liners van horseware. Ik heb een rhino 0 grams en 370 grams outdoordekens met afneembare hals. + een 100 en 200 grams liner. Hierdoor kan ik dekens maken van 0, 100 , 200 , 370 , 470, 570 en 670 grams. Van alle gemakken voorzien dus,