Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beau_Myrthe schreef:Helaas kom ik net op stal en is mijn Rambo compleet doorgelekt. De 100 gram Liner ook helemaal nat, hopelijk gaat agradi wat met mijn klacht doen maar ben der bang voor.
Nu maar onder de reserve met 200 gram omdat de 100 gram eerst moet drogen.
Weidebloem schreef:Beau_Myrthe schreef:Helaas kom ik net op stal en is mijn Rambo compleet doorgelekt. De 100 gram Liner ook helemaal nat, hopelijk gaat agradi wat met mijn klacht doen maar ben der bang voor.
Nu maar onder de reserve met 200 gram omdat de 100 gram eerst moet drogen.
ai dat is schrikken. Je paardje niet onderkoeld? Rambo's zijn toch goeie dekens, is de deken net nieuw? Nooit gewassen? Dan zou hij absoluut niet door mogen lekken.
Fabster schreef:Ik heb 2 amigo XL regendekens. Zelfde maat. Afgelopen seizoen gewassen met alletwee hetzekfde spul (speciaal voor paardendekens, volgens mij van Rambo). De 1 zo lek als een mandje en de ander waterdicht. Daar snap ik ook niks van. Die lekke dan toch maar gewoon insprayen met waterdichtspul.
Shanel schreef:Marjo89 schreef:Heeft iemand hier ervaring met draaien van liners ?
Mijn fjord draagt liners onder een weather beeta. Vorig jaar had hij deze ook op. En toen draaiden ze niet. Ze draaien in zijn geheel en altijd dezelfde kant op.
Mijn pony heeft nu ook een liner onder een weatherbeeta maar die blijft perfect liggen. Ik heb wel de clipjes achter vastgemaakt aan de deken.
xBontfire schreef:Hallo,
Ik heb een vraagje over een deken, en volgens mij ben ik op het juiste adres daarvoor hier.
Ik heb eind winter 2016 een Bucas gekocht van 100 gram (ofja zo'n fleece binnenkant, vergelijkbaar met 100 gram) waar onderliners onder kunnen. Dit omdat mijn paard in zijn 1,5 jaar bij mij al 4 dekens versleten had en mijn portemonnee huilde, dus maar een investering gedaan.
Alleen ik heb dus een beetje zitten speuren op de website van Divoza en nu weet ik niet welke onderliners eronder moetener zit van dat klitteband aan waarbij je vast zou kunnen plakken.
Dus mijn vragen;
- Moet ik persé onderliners van de Bucas hebben (want zag dat deze ook niet goedkoop waren, zucht)
- En zo ja, welke zijn dat dan?
alvast heel erg bedankt!
wortelsussie schreef:Heeft toevallig iemand ervaring met de horsegear dekens?
is het een merk van ej of heeft dat niets met elkaar te maken?
wortelsussie schreef:Heeft toevallig iemand ervaring met de horsegear dekens?
Fotografie91 schreef:wortelsussie schreef:Heeft toevallig iemand ervaring met de horsegear dekens?
Mijn zus en ik hebben beide een horsegear gekocht toevallig![]()
Met hals en stippen![]()
Wij vinden het super fijne dekens! Mijn Bucas was met die erge regen wat door geregend maar de horsegear was niet eens nat! Al het water rolde er gewoon af!
Ze hadden er helaas nog maar 1 in de juiste maat anders had ik er nog een paar bij