Ninah schreef:Ik denk ook dat alle Bravo’s wel ringen hebben. Maar de Hero 900 ook denk ik. Of heb je die ooit wel gezien zonder ringen? Hero 600 zijn er wel zonder ringen.
De 600 kan ik ook niet meer vinden zonder…

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Je kunt die ringen er toch zo af knippen als je ze niet wilt?
Volgens mij hebben de nieuwste 900 Hero’s ze ook standaard tegenwoordig, de 60 weet ik niet, en de oudere Hero’s sowieso niet.
Misschien anders even op marktplaats kijken.
Nouvel schreef:https://www.dochorse.nl/amigo-regendeken-hero-lite.html
Er staat bij geen aansluiting voor hals en liners
Slmt9 schreef:Mooi wiwabalia! Is die paarse de high neck of de gewone?
Welke maat is dit tov bv amigo?
Ik word niet goed van alle dekens die maar om de hals ruimte blijven houden.
Had nog de Shires geprobeerd, maar die valt voor helemaal raar. Bij de hals ligt het helemaal open en achter is hij te kort. Overweeg als laatste die van Kramer nog, maar mijn paard heeft een tussenmaat (130).
Inmiddels met de naaimachine ook al dekens aan het innemen aan de hals, maar dat ligt ook nog niet super goed.
Wiwabalia schreef:Zijn allebei de normale, en heb gelijk bijpassende halzen gekocht (ook bij de paarse).
Bij beide paarden ligt ie prima, bij de schoft zitten kussen en hij voelt goed en stevig aan, ook mooi die elastische inzetten. Het lijkt op de foto alsof de Petrol strakker zit overall maar die merrie kan je rollen, is op het moment veelste dik.
Wil kijken of ik deze winter dan doorkan met onderdekens eronder.
Beide paarden maat 155 trouwens.
Slmt9 schreef:Wiwabalia schreef:Zijn allebei de normale, en heb gelijk bijpassende halzen gekocht (ook bij de paarse).
Bij beide paarden ligt ie prima, bij de schoft zitten kussen en hij voelt goed en stevig aan, ook mooi die elastische inzetten. Het lijkt op de foto alsof de Petrol strakker zit overall maar die merrie kan je rollen, is op het moment veelste dik.
Wil kijken of ik deze winter dan doorkan met onderdekens eronder.
Beide paarden maat 155 trouwens.
En welke maat hebben je paarden van bv horseware?
Alja schreef:Wat een prachtige groene deken van kramer!
Weet iemand als hier een hals op te koop is ?[ Afbeelding ]
Damelza schreef:hmm, dan zou ik al naar een 175 moeten kijken. Hij eindigt wel redelijk bij de aanzet van de staartwortel, maar voor het mooie zou hij misschien 2 cm korter kunnen.
175 is wel veelal echt een ponymaat dus ben bang dat het dan aan de voorkant weer te krap wordt.
Was al aan het speuren of er iets van een passervice voor dekens bestaat, maar helaas.