Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
felicity schreef:Ik heb voor mijn paard Bucas dekens. Ook ik wilde er niet al te veel geld aan uit geven. Maar ze staat 24 uur per dag buiten dus wilde wel kwaliteit. En niet in de stress hoeven te zitten of der deken niet zou door lekken.
Voor mijn 3 jarige moet ik ook nog een hele dekenuitzet aanschaffen en zit voor hem ook gigantisch te twijfelen wat ik zou doen. Ik heb vorig jaar een Qhp regendeken aangeschaft voor hem omdat hij ernstig ziek was geweest en net uit de kliniek kwam. Hij was vel over been en het regende toen alleen maar.
Maar wat die deken slecht op hem. Pasvorm past totaal niet bij hem.
Meneer gaat s'nachts naar binnen dus wilde iets goedkopers voor hem. Toen dacht ik meteen aan Amigo maar 600 Denier vind ik weer een beetje te weinig. En de dikkere zijn weer een stuk duurder. Dus denk dat ik voor hem ook weer op de iets duurdere dekens ga uitkomen.
felicity schreef:Bucas heeft ook de select en freedom serie, ik ken ze niet, maar prijs is een heel stuk lager dan bijvoorbeeld de smartex. Of inderdaad de dekens die Moniek noemt.Ik heb voor mijn paard Bucas dekens. Ook ik wilde er niet al te veel geld aan uit geven. Maar ze staat 24 uur per dag buiten dus wilde wel kwaliteit. En niet in de stress hoeven te zitten of der deken niet zou door lekken.
Voor mijn 3 jarige moet ik ook nog een hele dekenuitzet aanschaffen en zit voor hem ook gigantisch te twijfelen wat ik zou doen. Ik heb vorig jaar een Qhp regendeken aangeschaft voor hem omdat hij ernstig ziek was geweest en net uit de kliniek kwam. Hij was vel over been en het regende toen alleen maar.
Maar wat die deken slecht op hem. Pasvorm past totaal niet bij hem.
Meneer gaat s'nachts naar binnen dus wilde iets goedkopers voor hem. Toen dacht ik meteen aan Amigo maar 600 Denier vind ik weer een beetje te weinig. En de dikkere zijn weer een stuk duurder. Dus denk dat ik voor hem ook weer op de iets duurdere dekens ga uitkomen.