Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:Overigens mocht deze hals ook inderdaad niet goed vallen, gaat mijn moeder de klittenband stukken waarmee de hals vastmaakt verplaatsenlang leven een mams die onwijs goed naaien kan
De deken is verder namelijk perfect !!
Marjo89 schreef:Ik hen voor mijn pony een Rhino gekocht
Vind alleen zo raar de maat voering van de hals. Heb al contact gehad met de paarden drogist. Helaas is er geen maat kleiner.
Beide dezelfde deken. Zit verder top. Maar die hals
_helga_ schreef:Zit in een dillema..
Wil zaterdag naar Brabants ruiterhuis want daar is outlet.
en die hebben 300 en 450 grams dekens 50 procent korting.
Maar misschien wil ik in plaats van outdoor dekens staldekens of onderdekens halen voor mijn 200 grams outdoor deken..
Marjo89 schreef:Ga ik inderdaad doen, ik heb nogmaals precies dezelfde deken besteld.
Dus straks gaan we het beleven !
De deken blijft, maar de hals dit lijkt mij toch niet normaal, ze hadden mij al gebeld.
Mevr is u pony zo klein dan, uh nee hoor ik koop toch niet voor jan banketstaaf een pony deken.
Dan verwacht ik daarbij toch ook een pony hals![]()
Maar inderdaad een prachtig mooi afdak en een pony die onwijs voor banketstaaf loopt![]()
Overigens mocht deze hals ook inderdaad niet goed vallen, gaat mijn moeder de klittenband stukken waarmee de hals vastmaakt verplaatsenlang leven een mams die onwijs goed naaien kan
De deken is verder namelijk perfect !!
Fabster schreef:Iemand ervaring met Back on Track dekens? En dan ook in vergelijking met 'gewone' dekens? Werkt dat beter coor de spieren? Ook nog als je er liners onder doet?
Sjafrane schreef:Fabster schreef:Iemand ervaring met Back on Track dekens? En dan ook in vergelijking met 'gewone' dekens? Werkt dat beter coor de spieren? Ook nog als je er liners onder doet?
Ik gebruik de back on track dekens onder me outdoor deken anders heeft het geen nut. Als onderdeken zegt maar ik heb de mesh en voor de winter de mia rime. En het bevalt heel goed. Ze heeft minder deken aan gewicht op. En ze is warmer en ze blijft lekker soepel. Dat verschil merk ik heel goed. Ik ben der blij mee.