Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiannePuthzy schreef:nieuw wil ik niet meer uitgeven als 60 ex verzendksoten euro tweedehands niet meer als 40 ex verzendkosten euro
heb nu nog maar 4 euro voor wat ik kan uitgeven aan alles wat ik wil dus das nog ff 6 weekjes wachten voordat ik een andere deken kan kopen
en is t beter om een deken met staartvlap te kopen?
Giolli schreef:Ah, dit topic zocht ik al... Mijn paard staat onder een 150 gr en een 0 gr regendeken. Ze krijgt al fluffy vacht dus ik was weer te laat, ruk.
Nouvel schreef:Giolli schreef:Ah, dit topic zocht ik al... Mijn paard staat onder een 150 gr en een 0 gr regendeken. Ze krijgt al fluffy vacht dus ik was weer te laat, ruk.
poe dat is wel al vrij dik ingepakt met deze temp zeg!
vacht houd je niet tegen met alleen dekens helaas...
sommige paarden hebben gewoon aanleg voor een dik pak haar, wat je ook doet...
maar wat het meeste doet is het licht, als de mogelijkheid hebt om dekens te combineren met het licht langer aan laten heb je de meeste kans tot slagen...
Nouvel schreef:het is nu 20 graden, mensen die er nu al 300 grams dekens overdags opleggen weten denk niet zo heel goed wat ze doen, dat is echt niet gezond...
natuurlijk wil je de vacht kort houden en is een dekentje prima, dat doe ik ook, maar met 20 graden 300 gram, wat moet je dan als het kouder wordt...
LiannePuthzy schreef:nieuw wil ik niet meer uitgeven als 60 ex verzendksoten euro tweedehands niet meer als 40 ex verzendkosten euro
heb nu nog maar 4 euro voor wat ik kan uitgeven aan alles wat ik wil dus das nog ff 6 weekjes wachten voordat ik een andere deken kan kopen
ee_f_ schreef:Heb de kou kleum vanavond onder een 200 grams gezet, net even gevoeld en hij is daar zeker niks te warm onder. Als het morgen nacht echt nog kouder word, zoals voorspeld, ben ik bang dat hij het zelfs onder de 200 niet meer warm genoeg heeft.. Wat moet je nou met zo'n koudbloedig beest he?!