DubbelDun schreef:Of een uitrij-vliegendeken aanschaffen.
Jaa die hebt ik. Als ik dan klaar ben met rijden heeft ze steken op de meest irritante plaatsen (waar ik ze niet kan weg slaan): aan haar hoofdstel, bij de singel,...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:Of een uitrij-vliegendeken aanschaffen.
Charr_Gwen schreef:DubbelDun schreef:Of een uitrij-vliegendeken aanschaffen.
Jaa die hebt ik. Als ik dan klaar ben met rijden heeft ze steken op de meest irritante plaatsen (waar ik ze niet kan weg slaan): aan haar hoofdstel, bij de singel,...
Perrokai schreef:met deken zitten ze op de benen, bij de geslachtsdelen de buik idd. het hoofd de hals.
Misschien maar de eerste witte paardenoveral gaan ontwerpen....
!
.
)

!
? Met je baby
! Ikke: Huh
? Ja, die in de wei
! Ooh!!!!!!!!
.....
. Ik heb hem terug en verplaatst want hij stond vol in de zon maar op hele open (winderige) vlakte. Dus nu staat hij sinds 2 dagen aan een randje bomen maar ja, daar komt de zon niet de hele dag en dat werkt dus helemaal niet
... want de afgelopen dagen, konden de paarden amper naar buiten en zaten er maar ong. 10 dazen in val dus dat klopt niet
)!!!!
Impssble schreef:Zorg ervoor bij de LOER dat hij op een hele hete plaats staat zonder wind zodat de bal goed warm wordt.
hollandische burka

! Misschien hebben we wel het speeltje uitgevonden tegen verveling bij paarden! De Burka-bal
!