Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marloezzke schreef:mijne staat onder een bucas smartex all in one + een shamrockpower met hals. nu dus als het vriest, hiervoor stond hij alleen onder de smartex
MarijeR schreef:Mijn eigen pony's staan altijd zonder deken en de meeste staan 24/7 buiten.
Hooguit na het werk even een zweetdeken op als ze erg nat zijn, daarna gaat ie weer af.
Op dit moment zit ik op een stal in Amerika waar het regelmatig -30 of kouder is en daar staat ook alles zonder deken. Ook tijdens sneeuwstormen
En deze paarden hebben heel wat minder vacht dan mijn eigen pony's...
MarijeR schreef:Mijn eigen pony's staan altijd zonder deken en de meeste staan 24/7 buiten.
Hooguit na het werk even een zweetdeken op als ze erg nat zijn, daarna gaat ie weer af.
Op dit moment zit ik op een stal in Amerika waar het regelmatig -30 of kouder is en daar staat ook alles zonder deken. Ook tijdens sneeuwstormen
Netje schreef:marloezzke schreef:mijne staat onder een bucas smartex all in one + een shamrockpower met hals. nu dus als het vriest, hiervoor stond hij alleen onder de smartex
Die Smartex All in One is voor -20 tot + 12; waarom doe je dan nog een andere deken erbij ?? Dat is toch helemaal niet nodig ?? Het wordt niet kouder dan een graad of -5, dan is die Smartex echt nog ruim voldoende toch ?
LiSSy schreef:Netje schreef:
Die Smartex All in One is voor -20 tot + 12; waarom doe je dan nog een andere deken erbij ?? Dat is toch helemaal niet nodig ?? Het wordt niet kouder dan een graad of -5, dan is die Smartex echt nog ruim voldoende toch ?
kunnen ze wel mooi zeggen, maar het heeft er toch echt mee te maken hoe je paard aanvoelt onder de deken!
Joonsel schreef:MarijeR schreef:Mijn eigen pony's staan altijd zonder deken en de meeste staan 24/7 buiten.
Had ik ook graag gewild, maar mijn paard heeft niet zo'n super dikke vacht, dus als het vriest krijgt 'ie toch een (dun) deken op. Waterdicht.
Zijn vacht wordt wel elk jaar dikker, heb ik het idee. Da's wel mooi.
mirgino schreef:ik bedoel idd de grammen