Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
toverpaardje schreef:Ik heb totaal geen verstand van dekens, maar overweeg een regendeken aan te schaffen.
Welke maat heb ik nodig voor een fjord van 1.45?
En kunnen jullie mij een regendeken aanraden?
marloezzke schreef:deze deken is wel waterdicht, dit is het upperclass model van harry's horse een betere versie als de deken op de foto.
XlucienneX schreef:hej hej.
ik heb sinds zaterdag een nieuwpaard en hij is 4 en is super kort in de vacht mijn vorige paard had al wat een dikkere teddy vacht en die had een 300 grams deken op.
mijn vorige paard zweette zich rot onder de deken maar met een 200 grams deken stonden zen haren recht over eind.
ik heb nu mijn nieuwe paard ook de 300 gram op hij lijkt het er lekker warm onder te hebben. maar om hem nou niet meer vacht aan te laten maken moet ik er dan nog een deken op gooien of niet?
hij staat dag en nacht binnen in een ligbox stal met een gleuf boven hem in het dak.
alvast bedankt
XlucienneX schreef:XlucienneX schreef:hej hej.
ik heb sinds zaterdag een nieuwpaard en hij is 4 en is super kort in de vacht mijn vorige paard had al wat een dikkere teddy vacht en die had een 300 grams deken op.
mijn vorige paard zweette zich rot onder de deken maar met een 200 grams deken stonden zen haren recht over eind.
ik heb nu mijn nieuwe paard ook de 300 gram op hij lijkt het er lekker warm onder te hebben. maar om hem nou niet meer vacht aan te laten maken moet ik er dan nog een deken op gooien of niet?
hij staat dag en nacht binnen in een ligbox stal met een gleuf boven hem in het dak.
alvast bedankt
help????
Emaartje schreef:ik heb er een 150 grams opliggen en op zich voelt die er goed warm onder...maar wanneer kan ik de 300 grams opleggen??vanaf wat voor temperatuur
Sansje schreef:Vanaf welke temperatuur moet ik hem dikker zetten denken jullie. Ik dacht zelf vanaf donderdagnacht als de nachten naar het vriespunt gaan en de dagtempratuur rond de 5 graden is. Hoe denken jullie daarover?
marloezzke schreef:bucas all in one: super deken, ademt echt super. daarnaast heeft deze een goede pasvorm door de naatjes die er bij de hals opening zitten. ik vind hem zeker het geld waard.
Royaltjuh schreef:Oke merci marloezzke en Morris, dat zijn snelle reacties![]()
Maar er zijn altijd meer welkom natuurlijk. Het leek me ook wel een fijne deken, alleen wil voordat ik em aanschaf wel zeker weten of ie dat geld waard is, vind het wel veel namelijk