Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Hier nog een frisse wind overdag. Ze voelden niet te warm onder 200 dus maar zo gelaten
Tancreda4 schreef:Oh dit is zo'n lastige tijd! Hier was het vandaag heerlijk in het zonnetje. Ze hebben even paar uurtjes zonder gestaan. Ik had ze 150 op voor de nachten en overdag smartex Rain op. Deze nacht heeft de shet de smartex op en de grote 100 gram ipv osteo behandeling.
Ik heb voor ze zomer de Rambo summer series gekocht vanwege rug artrose. Morgen even passen. Ik hoop dat hij goed past.
En de niet meer lekker rhino is netjes afgehandeld. Ik moest hem testen 3n mocht hem toen terug sturen. Ik heb een nieuwe deken ontvangen. Hopelijk een betere productie want ondanks dat hij dus wat door ging lekken binnen een jaar is het wel een van de fijnste dekens (en hals) die ik voor haar heb gehad. De rhino plus turnout light
Macs schreef:Hebben jullie ongeschoren het echt koud met 0/onder 0 graden zonder deken? Of hebben ze geen onbeperkt toegang tot ruwvoer? Absoluut geen oordeel maar ben even benieuwd omdat ik ooit anders heb geleerd.
Macs schreef:Hebben jullie ongeschoren het echt koud met 0/onder 0 graden zonder deken? Of hebben ze geen onbeperkt toegang tot ruwvoer? Absoluut geen oordeel maar ben even benieuwd omdat ik ooit anders heb geleerd.
prugelpiet schreef:Macs schreef:Hebben jullie ongeschoren het echt koud met 0/onder 0 graden zonder deken? Of hebben ze geen onbeperkt toegang tot ruwvoer? Absoluut geen oordeel maar ben even benieuwd omdat ik ooit anders heb geleerd.
Nee, maar ik ben wel van mening als ik de hele winter dekens op heb, ik haar nu niet ineens met die temperaturen zonder kan laten staan. Verbaas me er ook iets over dat er nu paarden die dekens dragen nu ineens zonder dekens ‘s nachts buiten moeten staan.
Bagheera_206 schreef:Dan heb je mijn ongeschoren beertjenog niet gezien die nog niet is begonnen met verharen. En waarom had ze dan wel een dekentje op? Ze heeft helaas af en toe last van rainrot dus met regen en nattigheid mag ze een dekentje op.
Foto's van vorig jaar van ongeveer dezelfde periode.
[ [url=m/FkMsVR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y6GxFY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Video ]
prugelpiet schreef:Ik doelde meer op paarden die de hele winter verder onder dekens hebben gestaan die nu ineens zonder moeten. Een dekentje op op dagen met regen en wind is wel zo lekker, ook als ze verder geen dekens dragen