Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Hier s nachts wel probleem zonder deken. Dus in de nacht 100 grams op en overdag bloot vanaf uur of 11 tot 6. Gisteren overdag nog de 0 grams op, want toen was het hier voor het gevoel kouder nog.
Vanavond gaat er weer 100 gram op, maar normaal met zulke nachten staat ze al onder de winterdeken. Daar is het overdag te warm voor alleen. Heel irritant
Wiwabalia schreef:Nou ik heb mijn bestelling bij Kramer gedaan hoor. Ben heel erg benieuwd, en ook halzen meebesteld.
Als ze goed liggen wil ik met mijn schoonmoeder even kijken of ik er lussen in kan maken om onderdekens aan te bevestigen.
Autumnn schreef:Himomenteel heb ik een rambo maar deze laat los op de naden dus mag ik een nieuwe deken uitzoeken bij EJ. Ik wil geen Rambo meer dus ik ben aan het kijken naar de Kentucky. Heeft iemand daar ervaring mee?
Autumnn schreef:Himomenteel heb ik een rambo maar deze laat los op de naden dus mag ik een nieuwe deken uitzoeken bij EJ. Ik wil geen Rambo meer dus ik ben aan het kijken naar de Kentucky. Heeft iemand daar ervaring mee?
roxiie schreef:Ik ben opzoek naar een 0 grams regendeken.
Ik heb voor mijn paard een Bucas Irish Turnout (300 gram) en die past goed, ik kan op internet wel vinden dat deze deken (volgens de koptekst) er ook in 0 gram is, maar als ik dan verder op in de tekst lees staat er 50 gram.
Iemand bekend met deze deken?