Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Ik heb even advies nodig. Mijn oudje heeft nu een Harry’s horse deken op dat hij al enkele jaren heeft maar hij gaat steeds slechter liggen. Misschien doordat hij minder spieren heeft tegenover vroeger? Wat zou ik doen qua maat? Volgens mij heeft hij wel echt deze maat nodig maar een wat ander model? Deken heeft zijn beste tijd gehad dus ik moet wat nieuws maar ik weet niet goed wat te doen![]()
Zo lag hij toen ik hem van de weide nam. Wat naar achter geschoven en strak op zijn borst.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo na goedleggen en de sluiting vooraan wat aangepast
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MarjanB schreef:Ik dacht dat ik een sterke deken had…zou dit te maken zijn? Deken is nog bijna nieuw
[ Afbeelding ]
De dader heeft een briefje achtergelaten…
[ Afbeelding ]
Nu maar een oude oude op..
[ Afbeelding ]
felicity schreef:Gebruiken jullie de horseware liners weleens onder niet horseware dekens? Blijft dat netjes liggen als je ze niet vast kunt maken?
Josien_ schreef:felicity schreef:Gebruiken jullie de horseware liners weleens onder niet horseware dekens? Blijft dat netjes liggen als je ze niet vast kunt maken?
Yes! Zowel onder dominick als Shires. Ik gooi alles door elkaar. Blijft bij mij prima zitten.