Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SBravour schreef:[ [url=m/uKitwr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1o1H5K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GwYBps.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YFJY5t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag mijn nieuwe amigo hero 200 gr deken binnen gekregen. Hij heeft nu natuurlijk geen 200 op maar 100 gram hoor! Alleen twijfel ik heel erg of de hals niet te ruim is, deken zelf past perfect net zoals zijn rekendeken van amigo. (lijkt op foto te trekken op schouder maar is in real life niet zo, hij lag hier niet helemaal goed) zouden jullie mij advies over de halsdeken kunnen geven? Er past echt een ruime vuist (2?) tussen hals en deken.
hierbij de foto's:
SBravour schreef:Hier nu regendeken + 200 liner op ongeschoren pony. Hij voelde bij de onderkant van z'n oren echt wat koel en onder z'n deken vond ik hem maar nét warm. Dus toen maar een 200 liner ipv de 100 die hij op had toen voelde hij eindelijk lekker.. Staat ook wel een pittige wind hier. Verkijk me er telkens op, alle paarden bij ons op stal staan nog zonder deken en mijn verwende pony al met 200. Wat een verschil tussen paarden! Ik begin mij bijna af te vragen of ik hem ook maar gewoon wat koeler moet laten staan haha
CK88, je moet even kijken hoe je paard voelt en eruit ziet. Van het weekend alleen regendekentje doe ik dan, het wordt hier ook 18 graden maar met flinke regen!