Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tineke90 schreef:Overdag te warm onder de deken??? Mijne niet hoor die staat sinds vandaag onder de 200 grams. Is echt per paard wisselend. De ene heeft het wel nodig de ander niet.
Tineke90 schreef:Overdag te warm onder de deken??? Mijne niet hoor die staat sinds vandaag onder de 200 grams. Is echt per paard wisselend. De ene heeft het wel nodig de ander niet.
Nies_ schreef:Ik heb de hals juist altijd minder dik.
The_Cat schreef:Nies_ schreef:Ik heb de hals juist altijd minder dik.
Ik heb nu nog geen enkel deken met hals, en ik zou hem willen laten scheren, maar dit is de eerste maal dat hij buiten zal staan geschoren dan in de winter. Nu ben ik aan het twijfelen wat voor hals ik moet zoeken. Gewoon een regendeken met ongevulde hals, of zou 200gr genoeg zijn?
felicity schreef:Ik vind het ook weer erg moeilijk die dekens.
Die twee van mij staan onder bucas power turnout light (50 grams).
Ze gaan om 7 uur naar buiten en komen rond 9 uur binnen.
Ze zijn nier geschoren maar vind ze ook niet echt warm aan voelen onder de dekens.
Nu heb ik een 100 grams staldeken en een licht gevoerde dominick staldeken liggen die ik er onder zou kunnen doen. Zou dat nog niet te warm zijn?
Koper schreef:Voor mij zijn de graadmeters: zweten = te warm, koud onderaan de oren, rillerig, ineengedoken = te koud.
Komende nacht laat ik ze allebei met de ongevoerde dekens staan. Tenzij mijn merrie rillerig is.