Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Weidebloem schreef:Ik heb ook nog een vraag aan mensen die de Bucas Sunshower deken gebruiken. Zijn jullie tevreden over de deken? Is deze sterk en houdt hij goed water tegen? Zag dat de deken wel 1000 Denier is, maar dat de recenties wisselend zijn.
Weidebloem schreef:ik heb de zoekfunctie ook gebruikt maar vind geen reacties of de deken sterk is, het lijkt namelijk meer een zeer dunne regendeken. Ik heb zelf de vliegendeken met dicht rugpand en denk dat de Sunshower geheel uit hetzelfde rugpand bestaat en vraag me af of dit wel goed houdt?
FatCat schreef:Weidebloem schreef:ik heb de zoekfunctie ook gebruikt maar vind geen reacties of de deken sterk is, het lijkt namelijk meer een zeer dunne regendeken. Ik heb zelf de vliegendeken met dicht rugpand en denk dat de Sunshower geheel uit hetzelfde rugpand bestaat en vraag me af of dit wel goed houdt?
Het is idd dun regendeken (geen voering, ook geen fleece) maar de stof vind ik wel sterk. Het is 800D nylon. Ter vergelijking - goedkopere regendekens zitten rond de 600D.
Weidebloem schreef:FatCat schreef:
Het is idd dun regendeken (geen voering, ook geen fleece) maar de stof vind ik wel sterk. Het is 800D nylon. Ter vergelijking - goedkopere regendekens zitten rond de 600D.
Sterk genoeg om er eventueel ook een onderdeken onder te doen? Of zou dat niet werken?
RianneH schreef:Vanavond mijn Weatherbeeta binnengekomen en gepast en ik ben tot nu toe erg te spreken over de pasvormNog wel weer even de Bucas voor de nacht om gedaan en van de week eens uitgebreider passen, maar ze leek hem wel comfortabel te vinden.
Jammere is toch altijd dat je pas weet of ie echt goed past als ze hem een tijdje dragen.. Dus we gaan het zien.
RianneH schreef:Vanavond mijn Weatherbeeta binnengekomen en gepast en ik ben tot nu toe erg te spreken over de pasvormNog wel weer even de Bucas voor de nacht om gedaan en van de week eens uitgebreider passen, maar ze leek hem wel comfortabel te vinden.
Jammere is toch altijd dat je pas weet of ie echt goed past als ze hem een tijdje dragen.. Dus we gaan het zien.