Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yinthee schreef:Daarbij, je hoeft je shetlander toch niet helemaal op zijn kortst te scheren?
Je kan - als je machine instelbaar is - ook een cm of wat laten zitten ipv echt 'tot op de huid' te scheren. En als hij niet instelbaar is dan scheer je met de haren mee en dan blijft er ook nog wat meer zitten.
Dan zit ze in ieder geval niet meer zo extreem dik in haar vacht en heeft ze het minder warm..
Luca03 schreef:Hier ben ik weer met een vraag.
Dus shet word geschoren, dat is geregeld. Enkel is dit haar eerste keer en is het dus niet gewoon. Zou haar dus graag verdoven. Mijn DA haal ik er liever niet bij want hij is niet zo voor scheren en al zeker niet onder verdoving. Welke verdoving is goed? Werkt goed?
jesito schreef:Hier kan me vast iemand helpen.
Ik heb een twee jaar geleden een scheerapparaat gekocht om mijn shet te scheren in het voorjaar.
Alleen nu heb ik de messen weggebracht om te slijpen maar het scheerapparaat ging niet door de vacht heen en er pakte zich steeds haren tussen de messen.
Zijn ze nu slecht geslepen of doe ik iets anders fout??
Romy1234 schreef:Morrie schreef:het valt nu uit omdat ze zomervacht maken en vanaf 21 juni (na de langste dag, als de dagen weer korter worden, gaat het weer aangroeien, dan krijgen ze weer langer haar
Hè chips, duurt nog zo lang![]()
Ga ik toch denk ik maar voor helemaal scheren, dit is geen gezicht meer namelijk.