Nog een voordeel dat ik Anouar 's winters op blote voeten laat, hij kan gewoon in de sneeuw lopen, dus we kunnen ook prachtige ritten maken door de sneeuw (moet er wel sneeuw komen)
Kawa staat op kunsstof met dichte zool, Zanda zonder Toch vind ik het mega! eng Ik heb Zanda al enkele keren vol onderuit zien gaan in de sneeuw.... Maar binnenhouden gaat ook niet
alles loopt bij ons gewoon nog in de weide, zitten wel slechte stukken tussen,maar ze lopen heel voorzichtig. mijn eigen pony staat apart vanwege peesblessure,die staat in een paddock,maar de grond is heel egaal,dus kan hij daar prima op staan. alleen baalt hij enorm want hij houdt van rollen in het zand en dat gaat nu moeilijk omdat alles bevroren is
dat vind ik nu net heerlijk! dat ze niet meer voor varken kunnen spelen ipv 3kwartier blub uit een dikke wintervacht rossen hoef ik nu alleen nog voor het zicht een zachte borstel eroverheen te halen
sneeuw hoeft van mij niet te komen hij staat 4kant op ijzers.. als het wel gaat sneeuwen ga ik met de sneeuwschuiver de bak wel sneeuwvrij maken, kan hij daarin
Gisteren heb ik gewoon kunnen rijden in de bak die egaal is, bovenlaag is vriesdroog en de tapijtsnippers die erin liggen komen tijdens het rijden gewoon los. Hoog zomer wordt de bak vaak veel harder (kleigrond in de polder) ook staan ze met groepjes in de bak en paddock ze lopen zelf voorzichtiger..en nee de galop doe ik maar niet nu
Heb hem gewoon in de paddock staan. Soms dondert ie wel. Was gisteren nl een ijzer kwijt en die zat er pas week of 3 onder haha. Maar ik krijg meer problemen als ik hem nu op stal laat en weer buiten zet als vorst weg is. Dan kan ik rekenen op een blessure. Ik vind het ook wel eens eng om hem nu gewoon buiten te zetten want hij is niet erg voorzichtig met zich zelf.