Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoevie schreef:nee,dan heb je idd kans dat ze eerder weer een vacht gaan aanmaken loesje88
de fjord die ik heb gekocht staat momenteel zonder deken,en heeft al een aardig vachtje.
ik twijfel ook of ik zal scheren of niet.
als ik het wel doe gaat er voor de nacht iig een 200 grams op
ik dacht mijn fjord na het scheren ook nog onder een 0 grams waterdichte deken te zetten, maar mij werd toch aangeraden lekker de 200 grams op te doen...
Gaat het echt flink vriezen dan doe ik er een fleece dekentje onder. Kilian schreef:Overdag 200 grams.
's nachts 300 grams.
Amrah schreef:Kilian schreef:Overdag 200 grams.
's nachts 300 grams.
Ik ook alleen als het echt lekker weer is overdag in de blote billen
? opaal schreef:Hoi allemaal,
Ik wil graag weten hoeveel grams deken jullie op je paard hebben liggen met dit weer? Ik heb die van mij sinds paar weken onder 150 gram staan maar ben nu echt aan het twijfelen om mijn 300 grams deken al op te doen. Heb altijd nog onderdekens enz voor als het echt winterweer wordt. Ik vind het al behoorlijk koud overdag en vooral s'nachts...
Wat vinden jullie?
. En dan komt er nog 300 grams bij.
Loesje88 schreef:Snoevie schreef:nee,dan heb je idd kans dat ze eerder weer een vacht gaan aanmaken loesje88
de fjord die ik heb gekocht staat momenteel zonder deken,en heeft al een aardig vachtje.
ik twijfel ook of ik zal scheren of niet.
als ik het wel doe gaat er voor de nacht iig een 200 grams op
Voor overdag zou je dan denk toch ook de 200 grams al op moeten hoorik dacht mijn fjord na het scheren ook nog onder een 0 grams waterdichte deken te zetten, maar mij werd toch aangeraden lekker de 200 grams op te doen...

playboysches schreef:mijn paard staat sinds vandaag met een staldeken van 150 gram en een waterdichte deken van 300 gram eroverheen.
in totaal staat hij nu dus onder 450 gram.